Japon otomotiv devi, küresel düzeyde 11,23 milyon araç satışı gerçekleştirdi. Önceki yıla kıyasla yüzde 7,2 yükselen bu satışlar, firmanın şimdiye kadarki en yüksek araç satışı oldu. Hibrit modellerin satışı yüzde 31,4 artışla 3,42 milyona; elektrikli modellerin satışı ise 4 kattan fazla artışla 104 bin 18’e yükseldi. Firmanın açıklamasında, “En yüksek satışları elde etmek hedefimiz değil. Güvenlik ve kalite birinci önceliğimiz” denildi. Volkswagen ise geçen yıl 9.2 milyon araç satışı gerçekleştirerek ikinci sırada yer alırken, Güney Koreli Hyundai-Kia da 7.3 milyon araç satışıyla üçüncü sırada yer aldı.
Related Posts
Bir emoji çiftçiye 56 bin euroya mal oldu
Bir çiftçi ve bir keten alıcısının yer aldığı bir davada yargıç, kısa mesaja yanıt olarak gönderilen başparmak yukarı emojisinin bir sözleşmenin kabulü anlamına geldiğine karar verdi. Çiftçi keten fiyatları yükseldiği için alıcıya başlangıçta anlaştıkları fiyat ile sonraki fiyat arasındaki farkı ödemek zorunda kaldı.
İnternet hızı yavaşlıyor
Türkiye’deki mobil internet indirme hızı, yılın ilk 6 ayında 32.52 Mbps oldu. Türkiye bu açıdan geçen yıl global listede 66. sırada iken bu yıl 72. sıraya geriledi.
Bütçe dostu Vivo V29 Pro tanıtıldı! İşte özellikleri ve fiyatı!
Ürün gamını arttırmak isteyen Vivo, orta seviyeye hitap eden V29 Pro modelini duyurdu. İşte detaylar!